.

Här är det fortfarande dålig uppdatering, men jag vet inte vad jag ska skriva, och det är svårt att lägga upp bilder. Idag var tanken att vi skulle tvätta våra kläder efter frukost, men det finns inge vatten i brunnen så vi får vänta och se om det finns efter lunch. Istället har jag försökt börja ordna med min packning. Rensa bort det som jag ska lämna kvar till Johanna, jullan och barnen osv. Jag får se när jag börjar packa, det beror lite på när vi kan tvätta och så.mförhoppningsvis blir jag klar imorgon innan vi ska till barnhemmet.

Det är nära nu. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad vi längtar efter dig! p.s du såg väl USB minnet som vi skickade till dig?!

2014-02-21 @ 12:26:39
Postat av: Pappa

Jag saknar dig, ses på Måndag

2014-02-21 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0