:(

Hejsan, förlåt för väldans dålig uppdatering!! Men vi har varit i Cape Coast i helgen och myst på, sista gången för min del. Iallafall för denna gång i Ghana. Vi har träffat så fina personer där, och det rent ut sagt sög att behöva säga hejdå.... Men men, det finns inte så mycket att göra åt det. Det var en deppig dag i söndags iallafall, jag klev dessutom in på min sista vecka. Fattar fortfarande inte att om 7 dagar är jag hemma i Sörberge igen, vart tog tiden vägen??? På lördag blir det hejdåmiddag och filmkväll tillsammans med barnen, sen blir det övernattning innan jag blir hämtad. Gud, det känns så konstigt att skriva att jag ska åka härifrån..

Vi ska snart åka in till Swedru för att handla mat till barnhemmet, och imorgon ska vi dit igen för att hämta ut ett till paket. Det är en del som ska fixas och göras den här veckan = dagarna kommer gå snabbt. För snabbt. Jag har lite panik må ja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0