Sista uppdateringen i Ghana

Jaha jaha, så den här dagen kom tillslut. Tiden har ju gått fruktansvärt snabbt, men trots det så känns det så konstigt att det här är min sista dag, och mitt sista blogginlägg här i Ghana. 

John kom förbi igår efter lunch, efter lite surr så bestämde vi oss för att åka in till Swedru för att handla maten till idag. Det blir ett litet hejdåkalas med ris, kyckling, ägg, popcorn, dricka, och ballfruits. Vi ska dessutom dela ut alla tofflor till barnen, samt ta med paketet som kom härom dagen från mamma. Ikväll efter middagen så ska vi se på film och mysa på, jag och Johanna avslutar dagen med en övernattning. Jag tror och hoppas att det blir en perfekt sista kväll med barnen, det ska bli så kul! 

Idag har vi tvättat våra kläder, så sen dess har jag gått omkring i handduk just för att jag inte har några kläder, haha.. Efter tvättningen så började jag packa, och snart är jag klar. Reseoutfiten är klar och handbagaget är också så gott som klart. Jag är typ redo fast ändå inte, har så blandade känslor inför hemgång att det inte är klokt. Men men, det ska iallafall bli jäkligt roligt att få träffa min familj och mina vänner igen! 

Nu ska jag gå och känna på kläderna, sen är det dags att bege sig till barnhemmet. Nästa gång jag bloggar här så är jag hemma i Sverige igen, jag hoppas ni har en bra helg! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Love You

2014-02-22 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0