<3

Idag har jag fotat massa roligt! Mamma delade ut reflexer som var väldigt populärt. Sen tog vi en bilder på varje barn med tomteluva på sig som vi tänkte göra till julkort till faddrarna :)) Alltså det må vara det sötaste jag har sett :') Det var jätteroligt också, alla barnen satt där och log så fint och dom verkade tycka det var roligt också. Så det blev väldans lyckat! 
På förmiddagen krattade mamma ihop allt skräp och eldade upp det, medan jag och de andra volontärerna satt och tvättade kläder. Vi gick in till Tarkwa för att handla vatten. Jag bar det på huvudet nästan hela vägen och på slutet så var jag tvungen att ta av mig skorna pga skavsår. Inte bra att gå så långt i nya flip-flops. Så jag avslutade den här resan med att bli förkyld igen, samt med två smärtsamma skavsår mellan tårna. Wohoo!
 
Efter middagen, som bestod av ris, nudlar, tomatgrej och lite kyckling, så gick alla ut för att be för två personer som mamma känner. Dom är sjuka, så alla stod i en ring och höll händer, och klappade händer, och bad. Jättefint! Sen så satt vi med barnen i "korridoren" och myste på. Stora Michael ville att jag skulle sjunga, haha jag kan inte sjunga och att sjunga framför folk är ju svinläskigt. Men jag kom på att jag kunde visa dom Cup Song, så vi satt resten av kvällen och spelade på muggen och sjöng. Alla var med och ingen grinade, LYCKAT!! Och jättemysigt och roligt :)) 
 
Nu ligger vi i sängen och ska sova. Jag har packat ihop lite under dagen men tar det sista imorgon. Redan dags för hemgång, svårt att förklara hur det känns.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0