framme :D

För exakt 1 år sedan så låg jag här där jag är nu. I samma land och på samma hostel. Men denna gång har jag min mamma med mig och det känns jätteroligt!
 
Resan hit kändes lång. Vi hade hela två tågbyten till Arlanda. I vanliga fall gör väl inte det så mycket, men vi hade två stora väskor (46kg) var med oss att dra på. Så det var väl dom jag blev mest less på. Tillslut kom vi fram till Arlanda där vi var tvungen att vänta några timmar innan vi kunde checka in våra väskor. Efter det gick vi och käkade en skagenmacka till frukost. Första flyget till Istanbul gick ganska fort. Jag halvsov hela vägen och så, men på det andra flyget till Accra så gick tiden så fruktansvärt sakta. Jag sov ganska mycket, men det var som att tiden stod still. Vi hade suttit hela natten/dagen så jag hade jätteont i rumpan (haha), jag är förkyld och har ingen röst, så mina öron var typ redo att explodera när vi skulle landa. Jag satt och grina och jag hade kunnat hoppat ut genom fönstret bara för att få landa snabbare, det hade typ gjort mindre ont än mina öron.
Väl inne på flygplatsen gick allting bra, tills vi kom till rullbandet med väskor. En väska var såklart inte med och jag kände bara Just my luck. Båda gångerna jag har varit till Thailand så har min väska inte kommit med hela vägen, så jag vet hur processen går till. Som tur är så går det bra ändå. Vi har alla våra necessärer och alla våra egna grejer i en annan väska, den som inte kom med är det kläder och skor till barnen som vi inte har någon brådska med att dela ut. Så det var ju tur i oturen kan man säga. Tråkigt bara när ens grejer inte kommer med. Men men :)
 
Vi blev upphämtade och for sedan hit till hostlet. Nu ligger vi i sängen och ska sova. Snart får vi träffa barnen wohoo! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0