hemgång..

Jahapp. Ikväll går flyget hemåt. Det ska bli skönt att få komma hem igen, jag har saknat och längtat hela resan. Men jag har redan behövt säga hejdå till dom stora barnen, och det var såklart jättejobbigt. Man längtar hem och man vill stanna kvar för att kunna vara med barnen jämt. Berg och dalbana, upp och ner hela tiden. Det känns förjävligt att lämna. Men jag är glad över att vi har organisationen, vi kommer tillbaka och det hjälper mig idag att veta det. Jag vet att det inte är sista gången vi ses. Och på ett sätt är det bra att säga hejdå till dom äldre först, för det är jobbigast. Dom är ju också ledsen. Dom mindre barnen förstår inte och är precis som vanligt. Självklart är det jobbigt, men det blir lättare på något vis att säga hejdå till någon som skrattar och så, än till någon som är ledsen och kramar länge. 
 
Nu ska vi snart äta frukost. Sen tänkte jag duscha och fixa det sista innan det är dags. Jag skriver mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0