klädutdelning

Hejhejhejs. Idag har mamma och Elisabeth varit in till Swedru och handlat lite klädkorgar, nån kratta, kritor och pennor, tvålar, leksakslådor osv, till barnhemmet. Jag var kvar på barnhemmet och körde en hård volleybollmatch med grabbarna. För mitt lag gick det lite trögt i början men vi kom igen och vann tillslut efter 170 matcher typ. Det var så jäkla varmt och när regnskuren kom var ingen lyckligare än jag. Men det gick ju över och det blev tyvärr svinvarmt igen. Efter det vare det dags för frukt för min del. När jag ätit klart så gick jag ut och spelade fotboll med samma killar som på volleybollen. Haha killarna förstår inte riktigt att jag spelar fotboll hemma, och dessutom är målvakt, efter att ha sett mig spela här. Dom tycker att jag är rätt dålig, haha men men så får det väl vara då :)
 
Vi fick tidig middag för att det inte blev någon riktigt lunch. Nudlar, ris och nån gegga till. Sen delade vi ut kläder till barnen, och jag har knäppt jättemycket kort :) Barnen blev jätteglada och alla var så snälla och tog i hand efter och tackade och sjöng. Jag vilade en stund och sen spelade vi lite mer fotboll. Det blev tidig ingång på rummet idag. Solen har tagit och det har blivit en del aktiviteter, så jag är som vanligt jättetrött. Jag vet inte varför, men jag var inte lika trött sist jag var här. Kanske är det pga att jag varit halvsjuk sen jag kom hit, kanske för att jag är 1 år äldre. Haha vem vet ;) Min hals och min röst är nästan helt återställd iallafall, och det känns hur skönt som helst. Så nu hoppas vi att det håller i sig!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0