kortisinlägg

Ohoj idag har jag sovit massor efter en sömnlös natt. Efter lunch satt jag mig i solen och diskade. Barnen hade lektion så då gick jag och vilade lite = sov. Mamma och en annan volontär, Elisabeth, har rensat och sorterat kläder. Jag har gått runt och burit på grinande barn hela dagen. Vi har knäppt lite kort, surrat med dom äldre barnen när dom kom hem från skolan, jag har försökt lära några av dom mindre barnen att kasta frisbee, haha inte det lättaste ;) Mamma har surrat med John igen om lite planer för barnhemmet. Pga allt mitt sovande så är kollen på denna dag lite dålig. Men efter våran middag, som bestod av red red, så var vi med barnen en stund innan vi gick in till oss. 
Trots allt sovande så kommer jag somna snabbt idag. Värmen gör att man blir så jäkla trött om kvällarna, sen är det ju ingen barnlek att ta hand om 40 barn heller haha ;) Så nu är det sovdags för mig, mamma sover redan hon. Natti natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0